21 mar 2016

Test skarpetek złuszczających z Biedronki - czy na pewno z Biedronki...?

Od wczoraj, to jest 20.03, cieszymy się pierwszym dniem wiosny. Przynajmniej nie dawały o tym zapomnieć wszystkie możliwe stacje radiowe, a ja zachodziłam w głowę, jak to jest możliwe, bo całe życie byłam przekonana, że 21.03 jest pierwszym dniem wiosny. Dopiero dzisiaj koleżanka uświadomiła mnie, że w tym roku wiosna przychodzi wyjątkowo wcześniej - ze względu na jego przestępność. Ot taka ciekawostka.
Ale koniec tej dygresji, bo dzisiaj nie o tym.

Zanim na blogu zacznę umieszczać (bo taki mam zamiar) między innymi relacje, czy opisy tras górskich, rowerowych i innych, jakie przyjdzie mi pokonywać, doszłam do wniosku, że po zimie warto jest zadbać o znienawidzoną przeze mnie część ciała jaką są stopy.

Wierna jestem i wracam od czasu do czasu, do wynalazku jakim są skarpetki złuszczające. Nawet zdarzyło mi się relacjonować działanie skarpet złuszczających L'biotica.
Tym razem zainteresowałam się skarpetkami złuszczającymi z Biedronki - bywają przy okazji trwania akcji kosmetycznych.
Za cenę 9,90 nie spodziewałam się spektakularnych efektów, tym bardziej, że peelingu nie robiłam od zeszłej jesieni ze względu na schodzące paznokcie, które straciłam w (jak się okazało) źle rozchodzonych butach gdzieś na Orlej Perci.

I może sama Ameryki nie odkryłam, ale dla mnie ogromnym zaskoczeniem było to, że firma Estemedis, której skarpetki złuszczające odkryłam w Biedronce, to jest ta sama firma (albo spółka córka - whatever), co L'biotica!

Moją czujność wzbudził już sam widok stóp na opakowaniu (sic!), które wydały się być dziwnie znajome.
skarpetki złuszczające z biedronki

skarpetki złuszczające estemedis

Kolejny - Opis, niemal identyczna szata graficzna i taki sam skład utwierdził mnie w przekonaniu, a szybki rzut oka na KRS nie dał żadnych wątpliwości, podobnie jak zawartość samego opakowania: foliowe skarpetki.
skarpetki złuszczające
Skarpetki złuszczające Estemedis
Skarpetki złuszczające L'biotica


Czy skarpetki złuszczające z Biedronki z firmy Estemedis działają? A opisywana wcześniej przeze mnie L'biotica działa? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej.
Dalszą część postu można zobaczyć po kliknięciu w "czytaj dalej", ponieważ zdjęcia mogą wywoływać zniesmaczenie, a nawet mdłości. Ogólnie: nie są fajne.
Też pod względem technicznym, robiona na szybko, skarpetką.



Kilka zdjęć poglądowych biedronkowych skarpetek złuszczających.
Tradycyjnie już, początkowo działanie skarpetek było niewidoczne:
czy skarpetki złuszczające z biedronki działają
Dopiero 6 dnia, po całym dniu na nogach (w butach), ku mojemu zaskoczeniu ukazał się ten widok z horroru:
działanie skarpetek złuszczających


biedronkowe skarpetki złuszczające - działanie


co zrobić jeśli skarpetki złuszczające nie działają
 Jeśli skarpetki złuszczające nie działają od razu: poczekać.
Złuszczanie po 10 dniach:
co jeśli skarpetki złuszczające nie działają


W świetle powyższych faktów, śmiem twierdzić, że jedyną i słuszną (rozsądną?) odpwiedzią na pytanie, które skarpetki złuszczające wybrać, jest... tańsze. ;)

2 komentarze:

  1. Te stopy to chyba na jeszcze innym opakowaniu skarpetek złuszczających widziałam :D Używałam skarpetek z Estemedis i jak najbardziej się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też jestem zadowolona z efektu... obydwóch ;)

      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

staty